DIY solceller

Se mere om hvordan selve solcellepanelet bygges og bliv inspireret af DIY teknikken til indkapsling af solceller

fredag den 4. november 2011

Forsikring af solceller

Hvis solcellerne er sat fast på taget dækker husforsikringen. De kalder det 'Nagelfast'.

Det gør min ihverttilfælde (Runa oogså lærerenes brandstandsforsikring dækker).

Jeg har dog endvidere for år tilbage tegnet en ekstra elskade forsikring, men så vidt vides er det den almindelige husforsikring der dækker solcellerne hvis de bliver beskadiget i en storm.

Jeg regner med at vil forhøre mig mht. om de dækker en defekt inverter også via elskade forsikringen, for den er jeg ret sikker på husforsikringen  IKKE dækker. Jeg opdaterer dette indlæg når jeg har snakket med dem om dette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar